گردشگري مصر در آستانه نابودي
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
گردشگري مصر در آستانه نابودي
نوشته شده در دو شنبه 18 بهمن 1389
بازدید : 68
نویسنده : مولوی
بحران سياسي، گردشگري «مصر» را در آستانه‌ي نابودي كامل قرار داده است. در شرايطي كه بيشتر كشورهاي جهان از گردشگران خود خواسته‌اند كه تحت هيچ عنواني به كشور «مصر» سفر نكنند، كارشناسان صنعت گردشگري شرايط صنعت گردشگري اين كشور را كه منبع اصلي درآمد «مصر» بوده را بحراني دانسته و از پيامدهاي بحران سياسي اخير بر اقتصاد اين كشور نگرانند.

به گزارش ايسنا، تا قبل از بحران سياسي اخير، صنعت گردشگران منبع اصلي درآمد كشور مصر بوده و اين كشور در طي سالهاي اخير سالانه بيش از 10 ميليارد دلار از محل اين صنعت درآمد داشته است.

اكنون تعداد گردشگران مصر به صفر رسيده و بسياري از كشورها تلاش‌هاي خود براي جذب گردشگران مصر به كشورهايشان آغاز كرده‌اند. در اين شرايط آژانس‌هاي مسافرتي، كشورهاي «تركيه»، «يونان» و «تايلند» را به عنوان گزينه‌هاي جايگزين مصر به گردشگران پيشنهاد مي‌كنند، اين در حالي است كه صنعت گردشگري مصر طي دهه‌هاي گذشته بحران‌هاي متعددي را به دليل حمله‌ي گروه‌هاي تندرو به گردشگران تجربه كرده، اما هر بار توانسته با جلب اعتماد گردشگران، اين كشور را به يك مقصد گردشگري جهاني تبديل كند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: